Λίνκολν καὶ Χίτλερ ἦσαν καὶ οἱ δύο ἀπολύτως ῥατσιστές. Ὁ Λίνκολν κατὰ τῶν μαύρων, ὁ Χίτλερ κατὰ τῶν ἑβραίων. Ἀρχικῶς εἶχαν τὸν ἴδιο στόχο: Ὁ Λίνκολν ἤθελε νὰ διώξῃ τοὺς μαύρους ἀπὸ τὴς ΗΠΑ καὶ νὰ τοὺς στείλῃ ὀπίσω στὴν Ἀφρική, τὴν Λιβερία. (Το 1822 ἡ Ἀμερικανική Ἑταιρεία Ἀποικισμοῦ ἵδρυσε τὴν Λιβερία ὡς χῶρο γιὰ τὴν ἀποστολή ἀπηλευθερωμένων Ἀφροαμερικανῶν δούλων). Ὁ Χίτλερ ἤθελε νὰ διώξῃ τοὺς ἑβραίους ἀπὸ τὴν Γερμανία καὶ νὰ τοὺς στείλῃ ὀπίσω στὴν Παλαιστίνη.
Ὅμως ἀπέτυχαν καὶ οἱ δύο καὶ τότε ἐπεχείρησαν τὴν τελικὴ λύση: Ὁ Λίνκολν εἰδικά, ἔφερε τοὺς μαύρους στὸν βορρᾶ γιὰ νὰ τοὺς κλείσῃ στὰ βιομηχανικὰ στρατόπεδα συγκεντρώσεως ὡς προλεταρίους, γιὰ νὰ τοὺς ἐκμεταλλεύονται οἱ βιομήχανοι, μὲ ἄθλια ἡμεροκάματα καὶ συνθῆκες ζωῆς πολὺ χειρότερες ἀπὸ αὐτὲς τῶν δούλων τῶν φυτειῶν τοῦ Νότου. Τὸ ἴδιο ἀργότερα ἔκαμε καὶ ὁ Χίτλερ μὲ τοὺς ἑβραίους ὅταν ναζὶ βιομήχανοι ἐξεστράτευσαν πολλοὺς ἐξ αὐτῶν στὰ ἐργοστάσιά τους ὡς δούλους-προλεταρίους.
Στὶς 14 Αὐγούστου 1862, ἐν μέσῳ τοῦ φοβεροῦ ἐμφυλίου ποὺ ὡς ὁλοκληρωτικὸς ἡγέτης εἶχε ἐπιβάλει στὶς ΗΠΑ, μετὰ τὴν έκλογή του ὡς πρόεδρο, δύο χρόνια ἐνωρίτερα, ὁ Λίνκολν καλεῖ στὸν Λευκὸ Οἶκο 5 ἡγέτες τῶν μαύρων ποὺ ἔχει «ἀπελευθερώσει», ὑπὸ τὸν Edward Thomas καὶ τὸν πάστορα Joseph Mitchell, καὶ τοὺς λέγει: Ὅλοι οἱ μαῦροι πρέπει νὰ ἐγκαταλείψουν τὶς ΗΠΑ. Τὸ Κογκρέσσο ἔχει ἤδη ψηφίσει ἕνα κονδύλιο γιὰ νὰ τοὺς βοηθήσουν νὰ πᾶνε νὰ ἐγκατασταθοῦν στὴν Λιβερία τῆς Ἀφρικῆς ἤ ὅπου ἀλλοῦ τὸ ἐπιθυμοῦν. Προσθέτει ὅτι τὸ σχέδιο αὐτὸ τὸ ἔχει στὸ μυαλό του ἀπὸ καιρὸ καὶ ἦλθε ἡ στιγμὴ νὰ τὸ πραγματοποιήσῃ.
«Γιατί -τοὺς λέγει ὁ Λίνκολν- πρέπει οἱ Ἀφροαμερικανοὶ νὰ φύγουν καὶ νὰ ἀποικίσουν μίαν ἄλλη χώρα; Σᾶς τὸ λέγω : Διότι ἐσεῖς κι ἐγὼ ἀνήκουμε σὲ διαφορετικὲς ῥάτσες. Μεταξύ μας ὑπάρχει μεγαλύτερη διαφορὰ ἀπὸ οἱαδήποτε ἄλλη ῥάτσα. Δίκαιο ἤ ὄχι, δὲν τὸ συζητῶ, ἀλλὰ αὐτὴ ἡ φυσικὴ διαφορὰ εἶναι ἕνα μεγάλο πρόβλημα γιὰ ὅλους μας διότι πιστεύω ὅτι ἡ ῥάτσα σας ὑποφέρει τὰ μέγιστα ἀπὸ τὴν διαφορὰ αὐτή ζῶντας μεταξύ μας ἐνῷ καὶ ἡ ἰδική μας ῥάτσα ὑποφέρει ἐπίσης λόγῳ τῆς παρουσίας σας. Μὲ ἄλλα λόγια, ὑποφέρουμε καὶ ἀπὸ τὶς δύο πλευρές. Ἀποδεχόμενοι αὐτὴν πραγματικότητα εἶναι καλύτερο νὰ χωρίσουμε. Ἔστω καὶ ἄν παύσετε νὰ εἶσθε δοῦλοι, θὰ ἀπέχετε ἀκόμη τὰ μέγιστα ἀπὸ τὸ νὰ εἶσθε ἴσοι μὲ τὴν λευκὴ φυλή. Στόχος μου δὲν εἶναι νὰ τὸ συζητήσουμε ἀλλὰ νὰ σᾶς καταδείξουμε ὅτι πρόκειται γιὰ γεγονός. Καὶ γιὰ κοιτάξατε ποῦ εὑρισκόμεθα λόγῳ ὑπάρξεως δύο φυλῶν ἐπὶ τῆς ἠπείρου αὐτῆς. Ἰδοὺ ποὺ ἐφθάσαμε. Ἡ χώρα εἶναι σὲ πόλεμο! Οἱ λευκοὶ ἀλληλοσφάζονται καὶ οὐδεὶς γνωρίζει πότε αὐτὸ θὰ τελειώσῃ. Ἐὰν δὲν ὑπήρχατε δὲν θὰ ὑπῆρχε πόλεμος. Συνεπῶς, προτιμότερο εἶναι νὰ χωρίσουμε. Σκεπτομαι γιὰ σᾶς μία ἀποικία στὴν κεντρικὴ Ἀμερική. Εἶναι πιὸ κοντὰ ἀπὸ τὴν Λιβερία». (Nicole Bacharan & Dominique Simonnet, Les secrets de la Maison Blanche, Παρίσι, Éditions Perrin, 2014)
Τεράστιο τὸ θέμα συμβιώσεως φυλετικῶν ὁμάδων. Μόνον ἡ Περσο-Μακεδονο-Ῥωμαϊκὴ βυζαντινωθωμανικὴ οἰκουμενικὴ αὐτοκρατορία τῆς Ἐνδιαμέσου Περιοχῆς εἶχε λύσει τὸ πρόβλημα. Ὑπὸ ἀπόλυτο ἄνακτα συνεβίωναν κοινωνικοθρησκευτικὲς ὁμάδες χωρὶς ἀμερικανικοῦ καπιταλιστικοῦ τύπου melting pot ἤ ὑποβαθμισμένων ὑπάρξεων μειονοτήτων προστατευομένων δῆθεν ἀπὸ ὑποκριτικὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα. Οἱ παρίες τῆς Ἰνδίας (intouchables), πρὸ χιλίων ἐτῶν ἔφυγαν πρὸς Δυσμὰς, ἀπὸ τὰ πατρογονικὰ ἰνδικὰ ἐδάφη καὶ ἔφθασαν στὴν Ῥωμαϊκή (Βυζαντινή) Οἰκουμενικὴ Αὐτοκρατορία ὡς Ῥωμά (τσιγγάνοι) ἤ Γύφτοι (Αἰγύπτιοι Ῥωμαῖοι), ἀλλὰ ἔμειναν παρίες, ἀδυνατῶντας νὰ ἐγκατασταθοῦν ὡς νοικοκυραῖοι, μὲ σύμβολο τὸν γύφτο Καραγκιόζη ποὺ μετεμόρφωσε τοὺς Ἕλληνες σὲ Γραικύλους.
Οἱ δυτικοὶ καπιταλιστὲς τοὺς ἔκαμαν προστατευόμενες δῆθεν μειονότητες, ὅπως τοὺς μαύρους τῆς Ἀμερικῆς, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ παραμείνουν παρίες κλεφτοκοτάδες.
Μόνη λύση στὸν δυτικὸ καπιταλιστικὸ κόσμο γι’ αὐτοὺς εἶναι νὰ ἱδρυθῇ καπιταλιστικὸ ἐθνοκράτος, ὅπως αὐτὸ ἔγινε ἐπιτυχῶς γιὰ τοὺς ἑβραίους μὲ τὸ Ἰσραήλ. Ἐθνοκράτος τσιγγάνων (βλ. Δημήτρη Κιτσίκη, «Τὸ χιλιόχρονο πλανητικὸ μυστήριο τοῦ ἀθιγγανισμοῦ», Τρίτο Μάτι, τεῦχος 141, Μάϊος 2006, σσ.22-28) καὶ ἐθνοκράτος ἀφροαμερικανῶν. Διαφορετικά, ἀναπόφευκτη λύση θὰ καταντήσῃ ἡ φυσική τους ἐξόντωση, ὅπως αὐτὸ ἐπεχειρήθη ἐπὶ Γ΄Ῥάϊχ. Τὴν ἐξόντωσή τους ἀπαιτεῖ ὁ «λαός», σὲ ἀντίθεση μὲ τοὺς κουλτουριάρηδες ὅλων τῶν ἀποχρώσεων.