234 – Ὁ ἀντισημιτισμὸς τῶν Ἑλλήνων

(Παρακαλῶ τὴν Ἐλεύθερη Ὥρα ποὺ ἀναδημοσιεύει τὰ ἄρθρα τοῦ μπλόγκ μου, νὰ τιμωρῇ τὸν διορθωτή της ὁ ὁποῖος τολμᾷ νὰ ἀλλοιώνῃ τὴν ὀρθογραφία μου, συνεπῶς καὶ τὴν σκέψη μου -γράφοντας π.χ.φασίστας ἀντὶ γιὰ φασιστής, δύο διαφορετικὲς ἔννοιες ἤ ἀλεβίτες ἀντὶ γιἀ ἀλεβῆδες, δύο διαφορετικὲς θρησκευτικὲς κοινότητες- βασισμένος στὸν αὐτόματο διορθωτὴ τοῦ ὑπολογιστοῦ του, μὲ ἀφαίρεση τοῦ 1% τοῦ μισθοῦ του γιὰ κάθε κομπιουτερικῶς διορθωμένη λέξη ὥστε νὰ μειώνεται ὁ μισθός του κατὰ 10% γιὰ κάθε 10 “διορθωμένες” λέξεις. Εὐχαριστῶ. Δ.Κ.)

Τὰ ἀρβανίτικα (μία άλβανικὴ διάλεκτος) ἦταν ἡ βασικὴ γλῶσσα τοῦ 1821 μαζὶ μὲ τὰ ἑλληνικά, τὰ βλάχικα καὶ τὰ τουρκικά. Ἡ ἐθνικιστικὴ ἰδεολογία τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς εἶναι φράγκικη. Τὸ γένος τῶν Ἑλλήνων ἀπὸ τὸν Ὅμηρο στὸ σήμερα ὁρίζεται μὲ τρία τινά: α) Τὴν γεωγραφία: τὴν θάλασσα καὶ τὰ βουνὰ τοῦ χώρου τοῦ Αἰγαίου. β) Τὴν θρησκεία μὲ δύο κλάδους: τὴν ἑλληνικὴ (ἀρχαία) καὶ τὴν Ὀρθοδοξία (νεοεβραϊκή). γ) τὸν πολιτισμό: τὸν συμπαντικὸ ἑλληνισμὸ βασισμένο στὴν ἑλληνικὴ γλῶσσα.

Ἡ παντογλωσσία ἦταν ἡ γλωσσικὴ ἔκφραση τῶν Ἑβραίων. Ἡ ἐθνικιστικὴ ἰδεολογία τῶν σιωνιστῶν τοῦ Χέρτζλ εἶναι φράγκικη. Τὸ γένος τῶν Ἑβραίων ἀπὸ τὸν Σολομῶντα στὸ σήμερα ὁρίζεται μὲ τρία τινά: α) Τὴν γεωγραφία: τὴν ἔρημο τῆς Παλαιστίνης. β) Τὴν θρησκεία: τὴν ἑβραϊκή. γ) Τὸν πολιτισμό: τὸν συμπαντικὸ ἑβραϊσμὸ βασισμένο στὴν ἑβραϊκὴ γλῶσσα.

Στὸν ΙΣΤ΄αἰῶνα ὁ Γάλλος ἀναγεννησιακὸς σοφὸς Guillaume Budé (Γουλιέλμος Βουδαῖος, 1467-1540), ἵδρυσε στὸ Παρίσι τὸ «Κολλέγιο τῆς Γαλλίας» (Collège de France) μὲ στόχο γιὰ πρώτη φορὰ νὰ διδάσκονται οἱ δύο γλῶσσες τοῦ πολιτισμοῦ (ἐκτὸς τῶν λατινικῶν ποὺ εἶχαν ἱδρύσει τὴν Φραγκιά) τὰ ἑλληνικὰ καὶ τὰ ἑβραϊκά. Ἔκτοτε στὴν Δύση, οἱ δύο αὐτὲς γλῶσσες, πεμπτουσία τοῦ πολιτισμοῦ, ἐπορεύθησαν χέρι μὲ χέρι.

Στὰ γραπτά μου ἔχω ἀποδείξει τὴν κοινὴ προέλευση Σπαρτιατῶν καὶ Ἑβραίων. Παρὰ ταῦτα ἡ Χρυσῆ Αὐγή, ἑθνικιστικὸ σωβινιστικὸ κίνημα, στὸν ἐπίσημο ὕμνο της λέγει: «Οἱ νέοι εἴμαστε Σπαρτιᾶτες» καὶ ἡ Ἑλλάς «θὰ σκεπάσῃ ὅλη τὴν γῆ», ὄχι μὲ πολιτισμὸ ἀλλὰ μὲ κατάκτηση. Σὲ ἄλλο της τραγούδι φορτωμένο μὲ ὕβρεις πεζοδρομίου ποὺ δὲν ἁρμόζουν στὴν ἑλληνικὴ γλῶσσα καὶ τὸν ἑλληνικὸ πολιτισμό, καὶ ποὺ φέρει τὸν τίτλο, «Γαμῶ τὴν Ἀλβανία», λέγει ὅτι οἱ Ἀλβανοὶ «εἶναι ξυπόλυτοι χωρὶς γραμματική», τὴν ἴδια στιγμὴ ποὺ προσπαθοῦν νὰ μοιάσουν μὲ τὸν ἀγράμματο Ἀρβανίτη Καραϊσκάκη, τὸν ἀλβανόφωνο.

Ὁ λαϊκισμός ἔχει δύο ἔννοιες: α) Ἐπιστημονικός. Εἶναι συνώνυμος μὲ φασισμὸ ὡς ἰδεολογία τοῦ Volk, τοῦ λαοῦ, ἰδεολογία συνεργασίας τῶν λαϊκῶν τάξεων πρὸς ὄφελος ὁλοκλήρου τοῦ λαοῦ. β) Ὀππορτουνιστικός: Εἶναι συνώνυμος μὲ κολακεία τοῦ λαοῦ.

Ἡ Χρυσῆ Αὐγή, ὅπως καὶ τὸ ΚΚΕ, εἶναι ἀκραιφνῶς ἐπαναστατατική. Εἶναι ἐθνικοσοσιαλιστικὴ ποὺ ἀντιγράφει, ὅπως ἔκαμε στὸν μεσοπόλεμο ὁ φασισμός, τὶς μεθόδους προπαγάνδας καὶ ὀργανώσεως agit-prop τῶν μπολσεβίκων. Τὸ ΚΚΕ χρησιμοποιεῖ μία ἀθλία δημοτικιὰ ὡς δῆθεν γλῶσσα τοῦ λαοῦ καὶ ἡ Χρυσῆ Αὐγὴ χρησιμοποιεῖ γλῶσσα γηπέδου γιὰ ἄμεση ἐπαφὴ μὲ τὸν λαό.

Ὁ ἀντισημιτισμὸς εἶναι γενικὸ χαρακτηριστικὸ ὁλοκλήρου τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ. Ἀντισημίτης εἶναι καὶ ὁ κομμουνιστής, καὶ ὁ Χρυσαυγίτης καὶ ὁ φιλελεύθερος. Συχνὰ ὁ ἀντισημιτισμὸς καλύπτεται μὲ τὴν ἀδιευκρίνιστη ἔννοια τοῦ σιωνισμοῦ. Ἐπειδὴ ὁ ἀντισημιτισμὸς εἶναι φραγκικὴ ἀσθένεια εἰσαγωμένη ἀπὸ τὴν Φραγκιὰ καὶ εἰδικὰ ἀπὸ τὸν δυτικὸ καπιταλισμό, στὴν διαμάχη τῶν καπιταλιστῶν γιὰ κέρδη καὶ ἐξουσία, ὁ ἀντισημιτισμὸς θὰ λήξῃ στὴν Ἑλλάδα μόνον μὲ τὴν γενίκευση τῆς ἀντιφραγκικῆς παιδείας.

Ἡ ἀντισημιτικὴ ἰδεολογία τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς εἶναι ὁ θανάσιμος κίνδυνος ποὺ πλανᾶται ἐπάνω ἀπὸ τὸ κεφάλι της, πρόσκαιρης ἐπιτυχίας ἀλλὰ μακροχρονίας ἀποτυχίας, ὅπως αὐτὸ συνέβη μὲ τὸν Χίτλερ. Ὅλοι οἱ Ἕλληνες κατηγοροῦν τοὺς ἐπιτυχημένους συνανθρώπους τους ὅτι εἶναι Ἑβραῖοι μὲ ἀποτέλεσμα αὐτὸ νὰ σημαίνει ὅτι ὁ κάθε ἀνώτερος Ἕλλην πρέπει ὑποχρεωτικὰ νὰ εἶναι Ἑβραῖος ἐνῷ ὁ κάθε ἀποτυχημένος Γραικῦλος πρέπει ἀπαραιτήτως νὰ ἔχῃ μόνον ἑλληνικὸ αἷμα. Ἔτσι, στὸ μπλόγκ μου, ἀνώνυμος σχολιαστὴς μοῦ γράφει: «Διατί ἀποκρύπτετε ὅτι ὁ Νῖκος ὁ Μιχαλόλιας εἶναι Ἑβραῖος ὅπως ὅλοι οἱ Μανιᾶται τοῦ χωρίου Λάγια;
Διατί δὲν λέτε λέξιν διὰ τὸ ὅτι ὁ Μιχαλόλιας φυλετικῶς δὲν ἔχει τὴν παραμικρὰν σχέσιν μὲ τὴν Ἑλληνικήν Φυλὴν καὶ ἡ θυγάτηρ του Οὐρανία (ἕνα δέκα μὲ ἀνάτασιν) δὲν δύναται νὰ εὕρῃ σύζυγον εἰς τὰ 28 της;…Ἕνας θαυμαστής σας προκεχωρημένης ἡλικίας». Σημαντικοὶ ἑβραιογενεῖς τῆς παγκοσμίας Ἱστορίας ὑπῆρξαν σφόδρα ἀντισημῖτες καὶ συγκεκριμένα οἱ Μάρξ, Βάγνερ καὶ Χίτλερ.

Ἀφοῦ λοιπὸν τὸ ἑβραϊκὸ γένος εἶναι ἀποδεδειγμένα ὁ ἀνώτερος λαός, ὅποιος πιστεύει, ὅπως ἐγώ, ὅτι τὸ ἑλληνικὸ γένος εἶναι περιούσιος, πιστεύει ἐπίσης ὅτι Ἐβραῖοι καὶ Ἕλληνες πρέπει νὰ εἶναι ἀδέλφια. Καὶ ἀνησυχῶ γιὰ τὴν ἀξία μου διότι ἔχω φθάσει νὰ εἶμαι 80 ἐτῶν καὶ μέχρι στιγμῆς οὐδεὶς μὲ ἔχει ἀποκαλέση ἑβραῖο!

Λέω στὴν Χρυσῆ Αὐγή: Προσοχή, τὸ μῖσος ποὺ ἐξαπολύει κατὰ ὅλων τῶν γειτόνων τοῦ ἑλληνικοῦ κρατιδίου: τοὺς Ἑβραίους, τοὺ Ἀλβανούς, τοὺς Σκοπιανοὺς καὶ τοὺς Τούρκους, θὰ χρησιμοποιηθῇ ἀπὸ τὶς Μεγάλες Δυνάμεις γιὰ νὰ τὴν σπρώξῃ, ὅπως ἔσπρωξε τὸν Ἐλευθέριο Βενιζέλο τὸ 1919, σὲ ἐξωτερικοὺς πολέμους ποὺ θὰ δώσουν τὴν χαριστικὴ βολὴ στὸ ἀθηναϊκὸ κρατίδιο τὸ ὁποῖο καὶ θὰ ἐξαφανισθῇ.